پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205049
بمب نقل و انتقالات/نويدکيا به پرسپوليس مي آيد؟
تاریخ انتشار : 1395/03/05 10:18:36
نمایش : 1613
با توجه به رابطه خوب سرمربي کروات پرسپوليس با کاپيتان سپاهان شايد مقصد بعدي وي که اعلام کرده يک سال ديگر مي‌خواهد بازي کند پرسپوليس باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضور محرم نويدکيا، کاپيتان سپاهان در برنامه ‌90 و صحبت‌هاي جنجالي‌اش درباره اتفاقات باشگاه در جذب مربي و بازيکن و اشاره او به پيشنهادش مبني بر جذب برانکو ايوانکوويچ براي هدايت سپاهان، واکنش‌هاي متفاوتي را برانگيخت و البته به شايعه‌اي عجيب دامن زد.

 

روز گذشته برخي منابع خبري از احتمال حضور نويدکيا در پرسپوليس خبر دادند، موضوعي که چند ماه پيش هم درباره پرسپوليس و استقلال و کاپيتان جنجالي سپاهان شنيده مي‌شد و حالا با توجه به ابراز علاقه صريح نويدکيا به‌‌ کار کردن با برانکو سرمربي پرسپوليس دوباره بحث حضور او در جمع سرخ‌پوشان بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

اين موضوعي است که مخالفان و موافقان زيادي در بين هواداران دارد. اگر چه حضور نويدکيا فقط در حد حدس و گمان است و حتي جدايي اين بازيکن از سپاهان هم قطعي نشده است اما مي‌تواند خبر جذابي باشد.

 

برانکو از زمان مربيگري در تيم ملي علاقه ويژه‌اي به سبک بازي نويدکيا دارد. او زماني که انواع و اقسام بازيکنان بزرگ براي تيم ملي بازي مي‌کردند نويدکيا را در ترکيب اصلي قرار مي‌داد و از او به بهترين شکل استفاده مي‌کرد. به خصوص که اين روزها پرسپوليس براي محسن مسلمان به دنبال يک آلترناتيو مي‌گردد تا قدرت خط هافبک خود را افزايش بدهد.

 

با توجه به اين که اگر او به حضورش در اصفهان پايان دهد دوست دارد که در يک تيم بزرگ با فوتبال خداحافظي کند، رابطه نزديک و صميمانه اش با برانکو، مي‌تواند نقش زيادي به نزديک شدن اين بازيکن به قرمزهاي پايتخت داشته باشد و حالا بايد ديد واکنش مسئولان پرسپوليس به اين شايعه چه خواهد بود.

 

استقلالي‌ها هم از فصل گذشته به دنبال جذب رسول نويدکيا هستند و بعيد به نظر مي‌رسد بخواهند گزينه‌شان را به محرم تغيير بدهند.

 

اما گزينه هاي بعدي که براي نويدکيا مطرح شده کدام تيم است؟ سياه‌جامگان با فرهاد کاظمي مي‌تواند گزينه مناسبي باشد. محرم علاقه ويژه‌اي به سبک مربيگري فرهادخان دارد. دو بار زير نظر او بازي کرده و هر مرتبه که صحبت از انتخاب يک مربي براي سپاهان مي‌شود، نام او را به عنوان گزينه پيشنهاد مي‌دهد. کاظمي نيز از نظر فني محرم را يکي از بهترين بازيکنان فوتبال ايران مي‌داند.

 

حتي گفته مي‌شود اين دو چند روز يک بار با يکديگر صحبت مي‌کنند و حرف‌هايشان را به يکديگر مي‌زنند. پس سياه‌جامگان يا هر تيمي که کاظمي سرمربي‌اش باشد مي‌تواند گزينه بعدي نويدکيا براي ادامه فوتبال باشد.

 

همچنين ماشين سازي تازه ليگ برتري شده يکي ديگر گزينه ها براي حضور نويدکيا خواهد بود که به خاطر رابطه خوبش با رسول خطيبي مي تواند بعد از سال ها به خانه مادري بازگردد و در مقابل چشم هواداران تبريزي به ميدان برود.

 

نويدکيا در پاسخ به سوال مجري برنامه 90 در مورد اصالت خانوادگي خودش به شهر مرند در استان آذربايجان شرقي اشاره کرد تا نشان دهد که بين آذري زبان ها هم مي تواند جايگاه مناسبي پيدا کند.


منبع:ايران ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html